MånDagens tacksamhet

Jag satt och gick igenom förlossningsrapporten för någon dag sedan och herregud så tacksam jag är över att allt blev precis som vi ville! :) Jag får fortfarande värsta wow-känslan då jag tänker tillbaka på vilken upplevelse det var och vilken resa vi gjort sedan dess! Jag längtar verkligen tills nästa gång (föhoppningsvis har man turen att få uppleva det igen) även om det är ett bra tag tills dess! ;)

Det är stort att få vara med om något sådant och då det inte är alla förunnat känner jag stor tacksamhet inför att jag fått uppleva det!

Tack!



Kommentarer
Postat av: Anna Kittybloggarn

Vad härligt att det blev så bra!!!



Jag har äntligen tagit mod till mig och frågat efter Jo-juicen som är krav-märkt. Tänkte på dina peppande ord i bloggen och så slog jag ihop det med att det var en del annat jag saknade i butiken just denna handling.

2008-11-10 @ 18:52:10
URL: http://bloggenomkittydrew.blogspot.com/
Postat av: Susann Häggström

Hej Malin,

jag är tacksam över att vi är släkt och att allt gick ändå så bra med Leon, Grattis!

Hörde om din blogg genom mamma och har läst en del, tack för alla bra länkar och tänkvärda ord.

Kul att höra så mycket om dig o din familj, vet nu mer än på flera år.

Jag skulle vilja ha er hem adress, maila den gärna.

Många kramar till er tre.

Sköt om dig!

Susann H i malmö

2008-11-10 @ 19:51:19
Postat av: Malin Harju

Anna Kittybloggarn: Good for you! :) Det är alltid skönt då man tar itu med saker och de ger resultat! :)



Susann Häggström: Hej! Kul att du hittat hit! :) Jag har mailat adressen till dig nu!



Många kramar Malin

2008-11-11 @ 08:06:30
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0