Ordning och reda

Har fixat två pärmar nu som jag ska ordna till i veckan. Den ena ska få ha alla papper som gäller alla besök och journaler hos BM, förlossningsjournalerna, den journal Leon får nu på barnavd. mm. I den andra pärmen tänkte jag sätta in alla fina kort han fått och fortfarande får! Vi gjorde samma sak med telegrammen och korten vi fick i samband med vårt bröllop och det är så mycket roligare än att de ligger i någon låda och glöms bort!

En klippbok ska införskaffas någon gång nästa vecka då Johan är hemma och jag kan smita ifrån lite. Har redan samlat på mig en massa om lilleman som vi vill börja klippa och klistra med! :D



Kommentarer
Postat av: Nadia

Har ni någon sådandär "Min första bok" där man kan fylla i vikt, första tanden, första ordet, klistra in foton osv? Jag har till båda barnen och tycker dom är jättekul att bläddra i! Hittade en jättefin till T på Akademibokhandeln.

2008-11-04 @ 10:16:28
Postat av: Malin Harju

Nadia: Jo, vi har både en sådan och en Mamma's och pappa's bok som vi fyller i. Håller med, redan ur-kul att kika i! :)

2008-11-04 @ 14:06:28
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0