Dagen

Idag är Johan ♥ också hemma med sin envisa förkylning men jag ska bege mig ut och göra lite ärenden vid tio-tiden då affärerna öppnar. Jag ska bl.a inhandla de ätbara sakerna vi vill ha med till BB (torkad ananas och dinkelchips kan lika grna inhandlas nu som om 4 veckor, jag gillar att kunna beta av saker eftersom så att allt inte är hopat på sluttampen), lite grejor till medicinskåpet som kan komma att behövas då det nu ska flytta in en liten person till vår lill-familj samt lite matvaror till kylen.

Senare i eftermiddag måste vi på Babyproffsen för att hämta ut vagnen och köpa barnvakter och ska då även passa på att köpa stringkorgar till badrummet där vi kan ha blöjor och dylikt.

Däremellan ska det hinnas äta lunch, sova den dagliga tuppluren samt se en film med Johan. Man måste ju faktiskt mysa lite då man är sjuk så nu är det min tur att ta hand om Johan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0