Dags för party!

Jag har tidigare bloggat om Blingo här på bloggen och skrev då bl.a om hur nöjda vi var med den mjuka bebisfilten därifrån. Nu har min fina vän N bjudit hem mig på ett klädparty hemma hos henne i nästa vecka där man ska visa Blingo's fantastiska OCH ekologiska kläder! :) Passar ju perfekt! Dessutom vet vi då, sedan två dagar, könet på bebisen så då kan man ju faktiskt köpa en klänning om det är en tjej eller en skjorta om det är en kille! (Ni får klicka själva på deras sortiment för det går inte att länka till deras olika plagg-kategorier!)

Jag ser verkligen fram emot det och är övertygad om att mer än en sak kommer att få följa med hem! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Å nu blev jag svundsjuk!!!

2008-10-06 @ 10:45:59
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kanske inte svundsjuk men avundsjuk!

2008-10-06 @ 10:46:47
Postat av: Malin Harju

Lisa: Ha, ha, ibland är fingrarna för snabba! :) Det går ju att beställa från deras hemsida också om man vill, det har vi gjirt tidigare!

2008-10-06 @ 11:32:19
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0