Ibland glömmer man...de sista daga

MMS

Ibland glömmer man...de sista dagarna har jag inte riktigt levt efter mina egna uppmaningar. Jag har verkligen kännt av sviterna av det som varit; hormonerna i kroppen svallar vilket gör att även tårarna flödar utan riktig anledning. Men, men, konstigt vore kanske annars? Bortsett från tröttheten så leker livet! Såklart är Leon det vackraste och underbaraste som finns och han charmar alla sköterskorna här på avdelningen! Han är sund och vital och extremt rörlig! De små armarna och benen vevar på helt okontrollerat och han kan vara vaken långa stunder och 'bara vara'. Han får må bra och det är fantastiskt! Alla läkare säger att det är en ovanligt pigg kille! :D Det är verkligen häftigt hur livet förändras på bara ett ögonblick, vad gjorde vi innan ''Skrudde-rutten''? Nu är hela tillvaron fylld av oändligt mer kärlek, Leon's fantastiska doft och en pirrande längtan efter det nya som nu tar vid! Tack för alla fina mail, kort, samtal, SMS, presenter m.m. som fullkomligt strömmat in, ni är för goa! 'Man är vad man tänker' Kramalin


Kommentarer
Postat av: mamma

Du vet väl om att du är värdefull? Glöm aldrig det. Sköt om dig gumman och försök att vila ordentligt medans du kan. Längtar tills du och Leon kommer hem så att man får träffa honom och "snusa" in hans doft. Älskar dig gumman.....

2008-10-20 @ 08:38:51
Postat av: Vi visar vägen

Jag längtar tills du är tillbaka! :)



Kram/Annie

2008-10-20 @ 16:45:42
URL: http://viviv.blogg.se/
Postat av: Nadia

Ville vänta ett par dagar med att ringa och sen fick vi besök från Norge så det blev lite fullt upp och så ringde jag nyss fast jag nog misstänkte att det var mitt i lunch... å de var det nog :) så jag provar snart igen! Kan knappt vänta med att få höra dig berätta! Vi hörs snart!

Krammmmmmmm

2008-10-21 @ 12:12:57
Postat av: hippihäxan

GRATTIS!! Det finns inget bättre än små bebisar.

Jag är så avundsjuk.

Kram Emelie

2008-10-21 @ 21:37:16
URL: http://emeliem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0