Idag kom äntligen matte hem! Tyvär

MMS

Idag kom äntligen matte hem! Tyvärr bara ett litet tag, men vi har hunnit mysa lite i alla fall! Med sig hade de en present; en jätteliten människovalp som luktade jättegott! Åh, jag ville snusa hela tiden! Han heter Leon och kommer tillbaka om en vecka eller två och då är han min att behålla! FÖR ALLTID! Jag tyckte han var superfin och jag ska vara jättesnäll med honom! Matte satt och höll i honom och då kröp jag också upp i hennes knä och somnade på brorsans lill-fot. Så ska det vara! Nu längtar jag tills de kommer hem på riktigt! Vovv! / Lotus


Kommentarer
Postat av: Lisa

Å, älska husdjur! Man blir ju lite smått stolt då de är så goa mot barn.

2008-10-25 @ 20:37:40
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, grattis på dig, storebror Lotus! Tänk vad du och lille Leon ska leka ihop sen om en tid;)

2008-10-26 @ 15:00:01
URL: http://soleii.devote.se
Postat av: Susanne

Grattis Lotus, vad mysigt ni ska ha det med promenader och mys i soffan!

2008-10-26 @ 19:21:55
URL: http://ekofamiljen.blogg.se/
Postat av: Nadia

Grattis Lotus - å vad fin du är!



Människoföräldrar: Det verkar ju otroligt lovande! Skönt!!! :)

2008-10-26 @ 19:25:21
Postat av: Lotta

Vad fint att Lotus somnade på Leons lill-fot!!



Det kommer att gå utmärkt med Lotus och Leon, det är jag helt övertygad om! Förstår att Lotus längtar efter att få hem sin lillebror :)



Kram!

2008-10-27 @ 10:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0