Kläder för både stora och små

För mig är Pemberley en ny bekantskap men en glad sådan! :) Där finns ekokläder (certifierade av SKAL) av bomull, bambu och hösten nyhet alpacka-ull. Klädfokus ligger på kvinnor och barn men man säljer även barnmat i samarbete med Ekologiska barnmatsbutiken, och lite hudvård.

 Denna babytröja med nyckelpiga var gudomligt söt! Skulle jag gärna låta Krypet bära i vinter! :)
Bild lånad från Pemberley.

 Själv skulle jag inte ha något emot att mysa ihop mig i denna ull-tröja/klänning då det verkar fortsätta vara ruskigt höstväder framöver! :)
Bild lånad från Pemberley.


Kommentarer
Postat av: anna

Åh vilket bra tips! Jättefina kläder ju, och inte så farligt dyrt som eko kan vara ibland.

2008-10-07 @ 19:57:20
URL: http://aleryd.wordpress.com/
Postat av: Malin Harju

anna: Precis så tänkte jag! :) Dessutom ser man faktiskt nu att det börjar bli bättre och bättre priser på eko-kläder! :D Bra!

2008-10-08 @ 06:59:58
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0