OnsDagens tacksamhet

Det börjar gå åt rätt håll med Lotus' diarré nu och det känns så skönt! Vi har gett kokt ris och kokt fisk och det hjälper alltid. Någon gång per år får han så här men det verkar vara extremt vanligt. För tre år sedan höll vi dock på att förlora honom för gott i en bakteriell hjärhinneinflammation (det är hittills bland det värsta som hänt mig, jag var otröstlig!) som kom ur sviterna från en kraftig diarré så därför är vi extra hönsiga då han inte får uträtta sina behov ordentligt!

Tack för att vi kan slappna av lite!


Kommentarer
Postat av: Erika

Oj, så hemskt detmåste ha varit när han blev så sjuk.

Min vovve har lyckats vara en friskus så jag har bara varit till veterinären två gånger (bortsett från vaccinationer)då hon fick en halsinfektion och en annan då hon var skendräktig.

Men en gång blev hon jättesjuk i diarré och kräkningar, det var riktigt hemskt.Och det var på en helg dessutom så jag kunde inte åka in till veterinären. Så jag satt uppe hela natten och passade på henne. Men på söndagen så blev det bättre och hon fick behålla vatten och piggnade till som tur var.

2008-10-01 @ 17:24:19
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0