Denna natten - denna dagen

Efter en natt fylld med hosta och vilda protester vid varje attack inne i magen (starckars liten, min hosta är inte att leka med, fråga mina nära, så jag förstår att lill-♥ blev less!) har det nu lugnat ner sig. Jag hostar inget just nu och bebis verkar sova, då och då kommer en liten kick. Ungefär som för att säga; Åh, så skönt det är att sova, nu sträcker och vänder jag på mig och sover lite till! :D Vi älskar dig, hjärtat!

Idag ska jag få en massa gjort, men då är det liksom gjort sen! Ska städa nu på morgonen och baka 2 (dock väldigt enkla) kakor. Ikväll kommer jobbet hit på hejdå-på-ett-tag-fika + hejdå-till-B-som-flyttar-ifrån-oss-fika och det ska bli trevligt! Dock vill jag ju att det ska se fint ut så det är bara att köra igång. Ska även klippa till lite gamla frotté-handdukar som mamma ska sy kräk-dregel-och-amningslappar av. I eftermiddag ska jag på banken och växla in alla små-pengar vi samlar för alla burkar var fulla, posta mascara-vinsten, se om ett presentkort jag fått fortfarande gäller samt hämta ut ett paket på OKQ8. Ska också försöka ha middagen klar då Johan ♥ kommer hem! Men sen blir det inget mer jobb denna vecka, bara mys; hälsa på lite folk, fika lite, BM-besök, BB-besök mm.

Hur ser er dag ut?


 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Lite häftigt är det att när bebisen kommer ut så har den vant sig vid mammans oljud och reagerar knappt. När A var nyfödd kunde jag sjunga, skrika och gapa (bra morsa haha) hur mycket som helst utan att han reagerade.

2008-09-29 @ 12:06:05
Postat av: Malin Harju

Ylva: Ja, man tänker inte på det. Någon sa att tänk så skrämd bebisen kommer att bli av Lotus' skall, men då sa blivande mormodern att han är hyfsat van dem sen tiden i magen och det stämmer ju!



Ja, du är inte bara en hyfsat bra morsa utan en riktigt toppen-bra sådan! Glöm inte det!



Kramalin

2008-09-30 @ 07:29:58
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0