Ekoblogg goes fashion

För ganska länge sedan hade jag en tävling på bloggen där man fick tycka till om vad man ville se mer av i bloggen. En tjej, tror det var Clara, ville se mer av mig, bilder på Lotus (vilket jag tycker jag skärpt mig med) och lite outfits-bilder. Detta är ju dock inte någon modeblogg, men väl en eko-blogg, så igår då jag kände mig rätt miljövänligt klädd tog Johan en bild på mig (dock ansiktet) medan han liks fotade bebismagen så jag bjuder på den nedan. 



Klänningen som skymtar är vintage från Myrorna i Umeå vid ett besök där och sjalen (bär sjal varje dag) har bästa C's mamma varit snäll och stickat åt mig. Jag älskar den! Dels är färgen extremt "jag" och dessutom känns den som nykokta nudlar då man känner på den! :)


 

Kommentarer
Postat av: M.Ö aka "lillasystern"

Beautiful!

2008-09-20 @ 12:30:55
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Du är såååå fin.



Kram

2008-09-20 @ 12:45:21
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilken härlig sjal!

Hemmastickat är gosigast =)



Kramar till finaste Malin!

2008-09-20 @ 15:22:55
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

M.Ö aka "lillasystern": Tackar! Gillar rosa!



VintageRetroPrinsessa: Tack tjejen! Gillar det rakade huvudet, det ger ansiktet karaktär!



Erika: Ja, den är toppen! Hon är så duktig på att sticka och dessutom hittade hon ett garn som verkligen var jag!



Kram på dig också, gumman!

2008-09-21 @ 09:12:02
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0