Masserande välbehag gav lugn kväll

Igår var det dags för den månatliga massagen hos mitt lilla B igen. Fantastiskt skönt och som vanligt som somnade jag! Bebis var alldeles stilla i magen under hela massagen så det blev dubbelt nöje eftersom båda blev lugna och avslappnade!

Efter en middag bestående av bl.a. hemmagjort eko-potatismos åkte vi och snusade ihjäl oss på lilla, nyfödda M som lätt var det sötaste jag sett i bebisväg hittills (sorry brorsan!) och avslutade kvällen med laktrits-té från Yogi Tea och lite choklad som farfars köpt på sin senaste semestertripp.

Nu sista jobbdagen innan helgen - jag har semester imorgon för att hinna mysa lite innan profylax-kursen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0