Present på posten!

Fick en glad överraskning med posten idag! Härliga butiken Kretsa som jag bloggat om tidigare skickade ett alldeles underbart välkomstpaket till bebisen!

 

I fanns både det ena och det andra; té (Yogi) och choklad (Green & Blacks) till mamma och pappa,

 

tvålar både till vuxna och barn (Urtekram), samt en kroppslotion (Urtekram) till bebisar,

 

och sist, men absolut inte minst, en liten gose-kamel (Senger) och en snuttefilt (NooNoo) till bebisen som ska stimulera deras känsel då den är knoppig, flikig och har ditsydda lappar!

 

Bebis tackar med att sparka en massa och mamma och pappa tackar dessto mer!

Nu vankas lunch!


 

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilket kul paket!

Jag har det där choko teet, men jag gillar det inte riktigt, lakristeet är mycket godare =)



Kram igen.

2008-09-26 @ 18:11:54
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: ja, jag blev tok-glad! Så himla snällt! :D

Lakrits är också gott, och Lime/Mint och Ginger/Hibiskus och...älskar alla Yogi-téer! :)



Kram på dig!

2008-09-27 @ 08:40:56
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Sarasofi

Jättefin present!



Jag har tvål och lotion från urtekrem till mig och lillen, jag gillar dom, det är som en vattenlen känsla på nåt vis.



Ska precis skicka bild till dig via mail! Bara så du vet :)

2008-09-27 @ 21:38:58
Postat av: Malin Harju

Sarasofi: Vi använder redan Urtekrams produkter så detta var ju extra bra! Gillar de skarpt också, tycker de är toppen!



Kul, ska kolla mailen!

2008-09-28 @ 07:45:11
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0