TorsDagens tacksamhet

Idag är jag tacksam över mycket; regnet som faller utanför och doften av den lilla bebishand som slöts runt  mina fingrar igår. Nattens sömn och de tända ljusen i hemmet. Vetskapen om att jag snart får krama mormor och en säkra bur som Lots numer sitter i då vi åker bil. De tre dagar jag har kvar att jobba och de fem dagars ledighet jag har innan dess. Helgen som kommer bjuder på fin-fina besök som jag längtar efter och chai-téet som vi ofta dricker på kvällarna. I hemmet finns en fantastiskt god mintchoklad som är KRAV- och Fair Trade-märkt som vi låter någon ruta per dag slinka ner av. De sköna mamma-topparna i ekologisk bomull som känns som en andra hud och de för mig nya tidningar jag fick av bästa C igår.

Jag är så glad och lycklig!

♣ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0