Bloggpanelen recenserar; jerseyleggings från Nanoou

Nanoou släpper nu en sommarkollektion i super-härlig eko-jersey som Ecoloco säljer. 

Vi i bloggpanelen ska få testa plagg ur den och Leon har fått dessa sköna leggings hem i brevlådan;

 Bild lånad härifrån.

De känns svala och sköna i kvalitén, så med andra ord tror jag de blir toppen att ha just under våren och sommaren. Tyget känns inte så tätt vävt så det känns som om det "andas" bra! Jag gillar dessutom de klatschiga färgerna som bara skriker vår och sommar!



Denna vecka är hela denna kollektion faktiskt  Veckans outfitEcoloco osh säljs därför med 25 % rabatt. Skynda fynda med andra ord! 

Jag återkommer såklart då Leon fått test-köra dessa ett par gånger! :)

Tack bästaste Loa!


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Vi fick testa Blå tomat fick ni det ? :)

dom där leggingsarna är ju rååå snygga :)

Älskar färgerna :)



ska anta mig utmaningen ang unisex kläder oxå :)



ha det finast

2009-04-28 @ 15:30:12
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

vintageretroprinsessa: Nej, vi fick som sagt testa dessa leggings från Nanoou!



Spännande, ska läsa då den är klar! :)



Sköt om er!

2009-04-29 @ 07:28:13
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0