Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Så himla trött, fattar inte vad det är?
Gjort: Ammat Leon, duchat, ätit frukost och strukturerat upp dagen.
Gör: Dricker Lotus-té och bloggar.
Planer: Har en fotvårdstid på förmiddagen (fick presentkort i julas, toppen-bra sak att få tycker jag!) och i eftermiddag ska jag och min kusin överraska vår mormor/farmor med ett besök med Leon och hans tremänning A! Ikväll kommer jag att dö av i soffan då Leon somnat med lite eko-popcorn och Talang 2009.
Bästa: Att det nu officiellt är vår ute!
Leon : Idag älskar jag honom mer än igår och jag vet att det kommer att vara så imorgon igen. Helt otroligt vilka känslor som får plats i ens hjärta!
Väder: Halvdant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0