Påsk-tävling!

Nu kör vi en liten påsktävling i samarbete med härliga Malvalin och hennes fina butik med samma namn! Vinstpotten denna gång är en ekologisk handkräm från Eco cosmetics med echinacea och druvkärnsolja. Den är vårdande för både händer och naglar med det mjukgörande sheasmöret.

Förstora bild...

För att ha chans att vinna denna härliga kräm vill jag att ni kollar in i butiken och väljer ut en sak som ni skulle vilja ge bort i påskpresent till någon, vem som helst.
Kommentera sedan här i detta inlägg vad ni skulle ge bort och till vem. På måndagmorgon kommer  sedan vinnaren att dras!

Eftersom det är påsk så bjussar även Malvalin på ett fin-fint andra-pris; ett ekologiskt anteckningsblock tillverkat av papperspill från ett tryckeri.

Förstora bild... Förstora bild...
Förstora bild...         Förstora bild...

Förstora bild...

Vinnaren av detta kommer själv att få välja vilket av dem denne vill ha!

Lycka till och se nu till att tävla, tävla, tävla!



Tälingen är nu avslutad, tack för er medverkan!

Kommentarer
Postat av: Faster på Solgläntan

Hej Malin. Vet inte om en faster är en godkänd "tävlare". Men om, så skulle jag vilja ge vår dotter Renett solskyddskrämen. Hon brukar alltid bli lite för "solig" om kinderna så här på våren. Dessutom är det påsklov snart med mycket utevistelse och fiske! Vore verkligen passande!

2009-04-08 @ 09:18:05
Postat av: Carola

Jag är lite förälskad i skjortblusarna med John Blund på. Jag hade valt att ge bort en röd sådan till min älskade dotter i påskpresent.

2009-04-08 @ 10:43:42
URL: http://bokmamman.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag skulle vilja ge bort en 100 % ekologisk "Babyskallra 4 hjärtan" till min vän Rebeckas lilla dotter som föddes för 12 dagar sedan!

2009-04-08 @ 11:06:20
Postat av: Harrieth

Karameller med jordgubbssmak fyllda med choklad!

Det skulle jag vilja ge till min dotter så att energin inte tar slut mitt i flytten.

2009-04-08 @ 11:23:05
Postat av: Mikaela

Hej! Jag vill hemskt gärna vara med å tävla!

Jag skulle köpa den mörka rättvisemärkta chokladen samt det röda roibos-teet med äpple till älsklingen i påskpresent. Det skulle jag också göra tror jag om det inte vore för sent nu. Det får bli en annan gång.

2009-04-08 @ 12:17:56
URL: http://www.mikaelastigsdotter.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag skulle vilja ge bort ekologisk mörk mintchoklad till min äldsta syster i påskpresent, för hon äter bara mörk choklad och då vore det väldigt passande.

2009-04-08 @ 12:41:55
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej! Jag skulle vilja ge bort något av de otroligt fina trädjuren till barnet min bästa väninna och hennes man ska hämta i Kina om två veckor. :)

Postat av: Maja

Hej!

Jag skulle vilja ge bort Mörk mintchoklad till min storebrors sambo som varit där för min bror i ur och skur under tiden han varit sjuk i cancer. Han har nu tillfrisknat och jag skulle skämma bort min svägerska med lite choklad.



/Maja

2009-04-08 @ 13:56:44
Postat av: Marina

Jag skulle välja Deosticket eller nån av de andra produkterna i den serien till min moster, som inte tål alla produkter, de som innehåller alkohol mm, så en naturnära produkt skulle passa henne mycket bra.

2009-04-08 @ 14:39:38
URL: http://livsrummet.blogg.se/halsosidan
Postat av: Lisa

Jag skulle vilja ge min bror en påse karameller med mint/choklad smak, för att han är så snäll!

2009-04-08 @ 21:09:22
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: T

Jag skulle ge bort en grön skjortblus med John Blund på till min underbara vän, som när som helst blir tvåbarnsmor!

2009-04-08 @ 22:54:37
Postat av: Anna

Jag är ju vansinnigt svag för kanelbullarna, vilket jag redan berättat för Malin...



Glad Påsk!

2009-04-09 @ 20:20:19
URL: http://www.ekokul.se
Postat av: Mammamucklan

Jag skulle vilja ge mina söner varsin prinsesstårtbit, helt enkelt för att de är så underbara och fyller mitt liv med så mycket glädje! :-D

2009-04-10 @ 08:12:07
URL: http://mammamucklan.blogspot.com
Postat av: Ika

Jag skulle ge bort en "Bollar i brunbrända toner"-tunika till en liten tjej i bekantskapskretsen. För egen del är jag mest nyfiken på både det ekologiska balsamet och dito hårgele - men jag saknar en innehållsförteckning på sidan. Här som ett litet tips till Malvalin: skriv gärna ut innehållsförteckningen (inci-varianten), för jag inbillar mig att just butikens målgrupp är lite mer benägen att vilja läsa innehållsförteckningen än medelsvensson.

2009-04-10 @ 13:59:50
URL: http://cassiopeia81.wordpress.com/
Postat av: Susanne

Jag får aldrig något påskägg, så jag skulle vilja ge de ekologiska karamellerna som smakar lakrits till mej själv!!! Du kan inte ana hur sugen jag blev på lakrits, det finns ju inte att köpa här!

Och så karamellerna med jordgubb och chokladsmak till min dotter, för det blir två flugor i en smäll, då båda är hennes storfavoriter!

2009-04-11 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0