Queen-like shopping

Vill man göra som blivande drottningen av Danmark, HKH Kronprinsessan Mary, så väljer man  ekologiska kläder från Green Cotton. 



Bild och idé lånad från EcoFlash.

Här kan man spana in vårkollektionen som säljs hos Ecoloco

Kul att någon med såpass mycket inflytande väljer ekologiskt. Det visar att hon är med i det långsiktiga arbetet vi "eko-nördar" påbörjat. Dessutom visar denna glamour-sessa att ekologiskt inte längre innebär ett beige färgval utan att grönt faktiskt kan innehålla klatschiga färger! :)


Kommentarer
Postat av: Nadia

Å så bra! Sprang igår på en butik i Birsta City som säljer ekokläder för yoga och andra eko grejer! Såg jättefint ut!!!

Jag tycker också att det är kul att flera kändisar bär sina barn i sjal tom ekologisk sjal har jag sett!

2009-04-04 @ 15:10:47
Postat av: Malin Harju

Nadia: Vad spännande! Vi som ska ner dit i maj!



Ja, och att fler och fler kändisar uppmuntrar till amning! Toppen!

2009-04-05 @ 08:13:21
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nadia

Julia Roberts har jag för mig är en rätt bra förebild!

2009-04-06 @ 11:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0