Tips gällande fantastiska Bellio

Johanna som har super-härliga Bellio har efter förfrågan av kunder tvättat ett par tofflor i tvättmaskin och kan meddela att de inte tål det, precis som Tärnsjö rekommenderat. Blir tofflorna smutsiga så är det allra bäst att torka av dem med en fuktig trasa.

Hon visar också en bild på ett par tofflor från höstkollektionen på en älg som dock få verkar tycka ser ut som en älg. Jag erkänner mig genast skyldig till att jag trodde det var en ren (Rudolf) då vi sågs jag och Johanna. *Oops!*
Någon som har några idéer på hur man skulle kunna vidareutveckla den till mer "älg-lik"?

dsc_0073 Bild lånad härifrån.

Tror Johanna skulle uppskatta lite tips så har ni några får ni gärna lämna dem till henne!


Kommentarer
Postat av: Anna Kittybloggarn

Ja när den är vit och har röd nos så blir de ju en ren.

2009-04-25 @ 10:13:04
URL: http://bloggenomkittydrew.blogspot.com/
Postat av: Ellinor S

Gör mulen lite smalare och hornen lite bredare, som en älgs skovlar, renar har ju inte det...

2009-04-25 @ 13:33:56
Postat av: Nadia

Jag trodde också det var en rudolf!

Förslag: beigebrun mule, långsmalare huvudfom med mer markerade käkparti, haktofs?, bruna horn, mer spetsiga ändar på hornen, mörkare ögon,

2009-04-28 @ 10:53:14
Postat av: Nadia

Kanske profil på halsen, alltså älgern står med sidan mot oss men med huvudet vänt mot oss.... fattar ni?

2009-04-28 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0