Camilla's shoes

Ni som troget läser bloggen vet att jag är lite små-kär i Camilla Norrbacks ekologiska skapelser i klädväg. Nu har denna duktiga tjej även kommit ut med skor!



Det har tagit två år att få fram en sko som kändes rätt - både miljömässigt, designmässigt och stilmässigt. Skorna är tillverkade av naturgarvat skinn vilket innebär att de garvas med hjälp av trädbark istället för krom som annars är brukligt. Sulan är dessutom gjord av återvunnet gummi.

Finns i svart eller brunt skinn eller lila mocka.

Tycker de är riktigt snygga!


Kommentarer
Postat av: Erika

De i lila mocka ser jättefina ut!

2009-08-27 @ 17:10:38
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Petra

Wow, vad snygga!

Tror tyvärr inte de finns i min storlek... Jag står stadigt på vår jord ;)

2009-08-27 @ 18:46:47
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Erika: Ha, ha, jag tänkte på dig då jag la upp bilden: det där är typiska Erika-skor! ;)



Petra: Ha, ha igen! Jamen då får man drömma! Det tänker jag också för jag har inget behov av dem - hur snygga de än är!

2009-08-28 @ 08:46:39
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0