En ny vecka

Så har ännu en fullspäckad med fantastisk helg lagt tills minneslådan och vi går en ny vecka till mötes! Idag ska vi njuta av solen och tanka D-vitamin inför hösten. Tänkte även hinna baka en kladdigt god kaka med några av hallonen från igår!



I helgen var det båttur i fredags som sagt samt en massa mys för att fira bröllopsdagen tidigare i veckan. På kvällen överraskades vi av härligt besök av fina släktingar! :)
Lördagen bjöd på bröllop mellan pappa och A och det var såklart tjusigt! Hur kan man inte trivas att gå på bröllop?
Igår höll vi på dona och greja en massa här hemma, både ute och inför helgens kommande bröllop. Johan han även med en tur på vattenskidor nere i sjön med trevliga grannar!

Jag ser att alla mina MMS-inlägg inte publicerats, ha, ha, jag överhettar väl blogg.se så som jag håller på! ;) Ni ser väl om de dyker upp eftersom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag diggar din livsstil.

2009-08-12 @ 23:28:40
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Anonym: Tack! Vad härligt! :)

2009-08-13 @ 07:45:02
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0