Fick en så trevlig inbjudan till e

0-14745abdc9ff7b66280137c8bfdebac1.png

Fick en så trevlig inbjudan till en vinprovning i rättvisans tecken så jag vill visa det! Ett vinglas med Fair Trade infräst med en ihoprullad inbjudan! Fosters välkomnar till provning och presentation samtidigt som representanter från Rättvisemärkt ska berätta om sin märkning och hur den gagnar arbetarna. Tyvärr är det i Stockholm, som alla andra intressanta inbjudningar jag får, så jag passar även denna gång. :( Men glaset passar ju finfint till mina eko-viner! :)


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

HUR fint som helst :)

det som är synd att man blir bjuden på en massa jippon nerver har själv svårt att komam i från med tre kids och alla djur .

men men ad är en bal på slottet :)



Psst vill pass apå att visa en nya sida som går i ekologiskt tecken till 100% tänkte du kanske skulle vara intresserad :)



Finns där själv som länk :)



www.heltekologiskt.se



Ha det finast kraaam



Ps såg dom där Bambisarna du köpte på second hand fast en stor 2 små som satt i hop :)

hur fin som helst Kram

2009-08-20 @ 19:37:56
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

vintageretroprincess: Tack för Bambi-tipset! :) Jo, jag har hört talas om dem, de kontaktade mig i tidigt skede för att kolla om jag var intresserad av länkutbyte.

2009-08-20 @ 21:50:22
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nadia

WOW vilken fin inbjudan!

2009-08-21 @ 14:11:51
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Nadia: Ja verkligen! :)

2009-08-22 @ 11:12:48
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0