Fick ett kul mail med en massa rol

0-2ec1af9aae07bd422752cc05c6323cfe.png

Fick ett kul mail med en massa roliga frågor av en läsare för ett tag sen. En av frågorna var hur mitt skrivbord på datorn ser ut, vilka mappar och ikoner jag har samt bakgrundsbild mm. Jag har, som ni kan se, inte någon bild på Leon då alla blir skeva. Och nej, det är inte för att jag valt fel utseende el dyl, jag har låtit ett proffs undersöka det och tydligen har min dator ett konstant tuppjuck då det kommer till denna funktion. Vilket inte är fy skam då jag faktiskt tycker om denna bild som jag själv fotat på min favoritårstid. Gällande mappar och ikoner så tillhör rätt många de program som måste finnas på en dator men jag har även MSN-ikonen (trots att jag typ aldrig använder det), en mapp med bilder jag tankat över från gamla kameran men ännu inte sorterat in i mappar, en mapp med bilder från nya kameran som jag tankat över men ännu inte sorterat in i mappar, en mapp med bilder på mig själv med den kropp jag tenderar återgå till nu då jag tänkt få bort lite gravid-lull, en mapp med olika inspirationsbilder jag samlar på mig då jag läser inredningsbloggar, en ikon för Blurb - ett program man använder om man vill göra egna böcker. Har ju tänkt göra en egen kokbok nu framöver så då behövs det. Hur ser era skrivbord på datorn ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0