Hampa-kläder

Igår fick jag kläderna som jag beställde från Bazca - inte de som rår för den sena leveransen, det var Posten och mitt utlämningsställe som hade kommunikationssvårigheter eller vad man kan kalla det.

Jag är i alla fall jättenöjd med det jag beställde, jag har aldrig haft kläder i hampa så det var intressant med en ny upplevelse!

Braintree Multikjol i gruppen Dam hos Bazca (WSB1105r)

Bild lånad härifrån.

Ovanstående kjol/klänning anpassas lätt däremellan genom axelband som regleras i tre olika lägen som man kan knäppa av om man vill ha den som kjol. På insidan av kjoldelen finns fyra olika reglage som kan reglera längden och "puffigheten" i kjolen, snacka om variationsmöjligheter som gör att man kan maximera plaggets användningsområden! Vilken miljötänk!

Braintree Byxa relaxed i gruppen Dam hos Bazca (WSB1103r)

Bild lånad härifrån.

De mjuka, slappa byxorna i samma material ska invigas idag! Sköna och lagom "puffiga" med en mjuk, härlig resår i midjan som viks ner. Insåg då jag provade dem att dessa blir perfekta mamma-byxor vid kommande graviditet/er eftersom man då lätt bara drar upp resåren över magen.

Kjolen beställdes i mörklila men byxorna är i färgen ovan!


Kommentarer
Postat av: Hanna Vestberg

Hej! Hoppas allt är bra med dig och din lilla familj!

Jag tänkte bara säga att jag fick lov att beställa dom super snygga förhoppningsvis sköna byxorna jag med! Ha en fortsatt trevlig dag på landet! =) Kram Hanna

2009-08-25 @ 10:57:47
Postat av: lisa

ÅH, tror jag måste beställa de där, de ser så himla härliga ut!



och tack för din kommentar i min blogg :)

2009-08-25 @ 13:23:59
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Hanna Vestberg: Men hej! Vad kul! Är allt bra? :)



Härligt, jag tror inte du kommer att bli besviken, jag mös runt i dem hela dagen igår!



Massa kramar!



lisa: Varsågod vännen!



Ja, det tror jag du måste göra! ;)



Kramalin

2009-08-26 @ 08:10:12
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0