Ny mobil

Min gamla trotjänare sedan 3 ½ år håller på att totalt braka ihop och jag har som så smått insett att jag måste införskaffa en ny. Måste man det? Ja, jag känner det. Vi har ändå en bit att köra och tillbringar viss tid på halv-ödsliga vägar så jag känner att jag inte vill vara utan. Dessutom vill jag kunna blogga!

Har hittat en Sony Ericsson, C 901, som är gjord av återvunnen plast med vattenbaserad färg. Jag tror verkligen att denna produkt kan vara något.

Vad tror ni?

Sony Ericsson C901 Bild lånad härifrån.

Det står dessutom att den har en smart blogg-funktion vilket gör att den känns ännu mer "jag"! Ska undersöka mer om denna så återkommer jag framöver!


Kommentarer
Postat av: malin

Min mamma har en sån och hon tycker den är rätt bra! :)

2009-08-18 @ 11:44:28
URL: http://ekostudent.blogg.se/
Postat av: Anna Kittybloggarn

Det låter jättebra. Vilken avancerad kamera. Jag har en sonyericsson och den bloggar med blogger. Så kanske ska du kolla upp att det funkar smärtfritt med din blogg. Fast å andra sidan så kan ju du mobilblogga till denna blogg redan så...okej glöm.

2009-08-18 @ 11:54:11
URL: http://bloggenomkittydrew.blogspot.com/
Postat av: S

Hej hej,

ja jag tänkte faktiskt på dig när jag såg den där modellen! När jag pratade med vår SonyEricsson-säljare på butiken berättade han också att den kommer i minimal förpackning och utan instruktionsbok för att minimera pappersförbrukningen. Det finns dock en instruktionsbok - men inne i mobilen!

Mycket smart tycker jag. =)



kram kram

S

2009-08-18 @ 15:37:53
Postat av: Tess

Tjena moss

Vilken trevlig blogg du har...Vill bara säga att det är en kanon fin mobil, är super nöjd med min!!

Kram Tess

2009-08-18 @ 21:50:01
Postat av: Veronika Ekstrand

Låter intressant. Jag är själv på jakt efter en mobil. Samsung ska ha en på gång som kommer under sista kvartalet i år.

2009-08-19 @ 08:02:22
URL: http://eko.veronikaekstrand.se
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

malin: Bra att höra!



Anna Kittybloggarn: Ja, det blev jag glad över att de inte sparat in på! :) Det var så jag tänkte, MMS-blogga även med den. ;)



S: Men gud så bra! Du får be F sponsra mig med en! ;)



Kramen!



Tess: Tackar, tackar! Och vad kul att höra!



Veronika Ekstrand: Aha, spännande!



2009-08-19 @ 08:15:08
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nadia

Såg reklamen för den igår på teve som hastigast. Trevligt att de kommer med "miljövänliga" mobiler också! :)

2009-08-20 @ 11:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0