OnsDagens tacksamhet

Tack snälla för alla rara kommentarer som dyker upp här titt som tätt! :D


Kommentarer
Postat av: Susann

Hej,

kul att se er i sommar.

Änteligen fick jag L och A på samma bild.

De är så söta.

Hälsa även din pappa Grattis från oss.

Så roligt att höra om namngivningen,har aldrig varit på en men det verkar fint.

Tids nog vet Leon om vad han står i alla frågor, men tiden går ibland fort.

Denna sommar var vi till Frankrike igen en vecka men nu lovat varandra att nästa gång blir det minst två.

Tänk att det gått fem år sedan...

Det känns så länge sedan och fortfarande så ofattbart.



Pappa filmade på ert bröllop,ni borde hälsa på, kanske ta med moster och se filmen o göra en kopia.

Han fyllde 79 igår, så nästa gång 80 och mamma 70 (150 år tillsammans), då kanske vi ses igen om inte tidigare.



Det vore så roligt om du kunde skicka bilder om du vill, på mail, från i sommar men jag förstår om du inte har tid, ni verkar ha ett fantastiskt hus, grattis än en gång.

Sköt om er o krama om varandra från mig.Hälsa.

/S

2009-08-12 @ 12:05:23
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Susann: Jag ska maila bilder framöver då allt lugnat ner sig! :)



Låter som om ni haft en fin sommar, hälsa så gott!



Kramalin

2009-08-13 @ 07:18:00
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0