Racer-mamman

Nu är det fullI fräs som gäller här hemma eftersom denna helg är fylld med roliga saker. Idag ska jag göra några ärenden på stan (själv, så att Johan och Leon får mysa lite själva) samt klippa mig. Det var i maj sist så nu behövs det. Då jag har långt hår (vilket jag håller på att spara ut till nu klipper jag mig innan sommaren i maj, efter sommaren i augusti och innan jul i december).
Kvällen ska tillbringas med att äta gott och ladda och förbereda inför morgondagen.

Imorgon gifter sig Leons faddrar och våra gemensamma bästa vänner och prognosen är en klar höstdag med 16 grader varmt och en stor sol. Precis de väder våra underbara vänner gjort sig förtjänta av! Leon och Lotus får vara hemma i sällskap av mamma och J eftersom vi kommer hem under natten. Första gången Leon har barnvakt "på riktigt" ( så där länge och att någon annan än vi lägger honom) så det blir spännande. Jag känner mig dock inte det minsta orolig, det ska mer bli intressant att se hur Leon beter sig.

Söndagen bjuder på regn så då ska vi ägna oss åt familjemys hela dagen. Spela spel och se på film inomhus. Toppen!

En trevlig helg önskar jag er alla!

Kramalin ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0