Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Lagom mys-trött. :
Gjort: Same, same; eldat, svarat på kommentarer & mail samt kikat lite dagliga bloggar!
Gör: Tittar på vovvarna som myser tillsammans, bilder kommer strax!
Planer: Då de egentliga planerna blev skrinlagda pga. förkylning (dock inte vi som snorar) så blir det en extra lugn hemma-dag. Känns OK det med, även om jag gärna åkt iväg och myst med några av de bästa! <3 Fick låna Camilla Läckbergs allra nyaste av mamma så jag kommer att läsa idag, tro mig!
Bästa: Att jag hittat på en så bra present till min Pucca-syster som hon ska få på måndag då vi ses!
I behov av förändring: Att jag är så kvick och hela tiden bränner sönder mina stackars händer då jag ska stoppa in ny ved i spisen i köket! :'(
Leon : Är inne i en drömperiod igen, jag har bärjat fundera på om han följer mån-cykeln för det kanske kan härledas till då det är fullmåne...igår då jag stod och borstade tänderna vaknade han och gallskrek "mamma" helt hysteriskt upprepade gånger. Jag gick in och han ville komma upp så jag stod och vaggade honom och talade om att "läsket" han drömt skulle vi som vanligt skicka ner till B-O's lo (sommarstugan nedanför ;) ) och efter c. en kvart var han gladare och hade vaknat upp från det otäcka. Jag lade ner honom i sängen och tände solcellslampan och han somnade på stört. Gullevännen våran. Tur man vet att det endast brukar vara ett par nätter innan det går över eftersom man märker på honom dagtid att han sovit sämre nattetid, men konstigt vore väl annars. Samtidigt är detta en viktig del av hans utveckling, även om han inte förstår det och knappast uppskattar sina mardrömmar.
Väder: Nästan 10 minusgrader och kallare ska det bli. Imorgon kan vi i inlandet få uppemot - 18 grader. Går vi en vit jul till mötes månne? :D

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0