Favorittyg

Jag gjorde om det jag visade er i förrgår och så här blev resultatet istället!



Detta tyg är min absoluta favorit! Det heter "Persons kryddskåp" och är designat av Astrid Sampe för Almedahls. Det är en kökshandduk som jag fick av svärmor i födelsedagspresent för flera år sedan.

 Bredvid hänger en liten vinkaraff (som man får om man endast beställer ett glas) som kommer från ett hotell i Norge. Jag fick den, jag snodde den inte! ;)

 I denna finns kanelstänger, men den ska fyllas på med hela nejlikor, stjärnanis & pomeransskal senare idag så att juldoften får sprida sig i köket.

 Uppe på hyllan fick Lyckobacken-ljusstaken som duktiga Linda gjort stå. Den fick sällskap av boken Lantlif (kolla in en underbar blogg med samma namn här!)

Hur tycker ni det blev?

Det finns bl.a. brickor, servetter och skärbrädor i denna serie också.

Malin ♣

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0