Leon har ett eget litet jullandska

4d44624db86bf8b658afff42099205ee.png

Leon har ett eget litet jullandskap på sin lek-skänk i köket! En vit gammal hus-ljuslykta jag fått i födelsedagspresent ackompanjeras av en gammal julgran i filt, barnvänlig som bara den & garanterat barr-fri! ;) 2 gamla Barba-figurer vi hade i köket i stan står också där tillsammans med en lååång tomte som hängt med oss i många år nu. Nytt är den lilla tomten Leon fick i kalendern, samt en liten, grön trästol och en blomma i trä. Blomman kan man få att vissna, sjunka ihop, och sedan resa sig igen genom att trycka i botten. Båda är också klappar från kalendern och detta lilla ihop-plocks-arrangemang uppskattades av unge herrn då han kikat på det en lång stund!


Kommentarer
Postat av: mormor

Oh, vad fint - jag längtar till söndag då jag både få se hur julfint ni gjort och framför allt så får jag träffa gullrumpan igen. Det är så mysigt när vi pratar i telefon och man hör hur han leker och pratar, både med dig, leksakerna, ibland även med mig och med hundarna

2009-12-10 @ 14:14:25
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

mormor: Han längtar efter dig med, jag lovar! :)



Kramalin

2009-12-10 @ 15:44:16
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

men absolut !! jag går längst fram med dig då ;)

Hoppas du får en bra helg.. jag kommer upp mot dig ja ! KRAM

2009-12-11 @ 02:23:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

..:Sarah:..: Härligt! Och mys på en massa! ;)

Många kramar!

2009-12-14 @ 07:18:26
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0