Morgondagen & helgen

I helgen blir det ekologiskt lusse-mys på söndag med uppbjuden släkt och utklädda tomtepojkar (vovvarna har scarves som ser ut som tomteluvor!) vilket innebär att det blir lite bakande på lördag. :P Både lussebullar & pepparkakor tänkte vi hinna med.

Imorgon hoppas jag att bil-biten löser för fru Lidström så att Clara kan ratta söderut mot Lyckobacken! *håller tummarna* Det vore alldeles förträffligt mysigt. Har förhoppning om att bjuda på tex-mexinspirerad majssoppa med mozzarellaquesadillas. Ska baka en hallonbrownie ikväll så vi har något gott att smaska på också.

I övrigt så ska jag kramas ikapp en massa, känns som om jag vill kura ihop mig innuti Johan för att komma riktigt, riktigt nära. Och Idol-final imorgon såklart! Jag hejar på Calle...och Erik! Lurigt dilemma så mina favoriter varit kvar till sist, det har aldrig hänt tidigare!

Ser ni ens Idol, och vem håller ni på i så fall?

Ha en alldeles underbar helg i alla fall så MMSas vi som vanligt!

Många juliga lusse-kramar!

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, Idolfinal står högst på listan för fredagsmys. Jag tror att Erik vinner men att Calle har sin framtid stakad också - det har ju tidigare Idol visat att det inte alltid är den som vinner som lyckas bäst:)

2009-12-10 @ 08:50:49
Postat av: Marita Parwén

Hej! Här hemma har vi också fredagsmys till Idol.

Min favorit har varit Erik men jag tycker att Calle har utvecklats mer så jag håller på honom i finalen. Vi är en musikintresserad familj.Både min man och mina två barn spelar instrument.

Kram Marita

2009-12-10 @ 09:00:59
Postat av: anna

Följer inte idol, här hemma är det på spåret som gäller :-)



Ha en riktigt mysig lussehelg, kram!

2009-12-10 @ 09:51:46
URL: http://aleryd.wordpress.com
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

mamma: Ja, det känns som om det inte spelar så stor roll i nuläget.



Marita Parwén: Vad härligt med en musicerande familj! Håller med, Calle har utvecklats otroligt!



Kramalin



anna: Hur är Luuk/Lindström? Detsamma till er, pussa på go'-Elna!

2009-12-10 @ 15:51:26
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag hoppas Calle vinner. Ska också baka Lussebullar i helgen :) GOTT! :D

2009-12-10 @ 19:40:06
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Lisa: Det hoppades vi också på! Vad gott! :D

2009-12-14 @ 06:42:15
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0