This weekend

Som vanligt går jag på helg på torsdagar nu då vi håller på en massa hemma på fredagna. Men imorgon ska vi faktiskt inte hålla på hemma utan tillbringa större delen av dagen i stan. På förmiddagen har vi tid för längd- och viktmätning på BVC och efter lunch ska jag klippa mig. (Har inte gjort det sedan augusti så det behövs nu!) Eftermiddagen tillbringas hos svärföräldrarna och sedan bär det av hemåt. På kvällen har Johan personalfest. Mitt jobb har inte hört av sig med sådant så endera har de inget just i år eller så var jag inte bjuden... :(

På lördag ska vi göra lite julstök här hemma och på kvällen ska vi ha lilla-julafton med farmor & farfar hemma hos pappa & A. Spännande!

Söndagen ska tillbringas med mysande och lite kolatillverkning och brödbakning.

Men som vanligt MMSas vi här på bloggen, jag måste ju om inte annat visa upp resultatet av eftermiddagens gaddning! ;)

Hur ser er helg ut?

Ha det allra finast!

Många kramar Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0