Dagens eko

Dagens eko;

Känsla
: Utvilad men ändå trött pga. förkylningen.
Gjort: Ätit bärkräm och havremjölk (det enda jag var sugen på) och ammat Leon. Båda är tillfixade nu så vi borde klara dagen!
Gör: Bloggar de inlägg jag förberedde igår och busar med Leon.
Planer: Förhoppningsvis kunna handla ikväll, vore skönt med lite luft, och ta en biltur *ler*
Bästa: Tomatsoppan vi fick till middag igår, inget värmer som soppa då man är sjuk.
I behov av förändring: Ett tillfrisknande kanske vore på sin plats?
Leon : Ligger och skrattar på golvet bredvid mig. Världens sötaste!
Väder: Mulet och tok-mycket snö :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Soppa är jättegött när man är förkyld.

Jag brukar bli så sugen på apelsiner då, och nyponsoppa. Jag antar att det är c-vitaminerna som kroppen vill åt.



Kramkram!

2009-02-05 @ 19:57:45
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Ja, det är toppen! Liksom både värmande och mättande!



Jag har snart under denna vecka dragit i mig 2 liter eko-apelsinjuice så jag får samma sug! :) Tror också det, man blir sugen på det som kroppe behöver!



Kramen!

2009-02-06 @ 11:15:38
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0