Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Utvilad (vem trodde man skulle få sova 9 timmar per natt som småbarnsförälder?) och mycket piggare idag!
Gjort: Varit upp och sagt godmorgon till Leon's farmor och farfar som inte träffat honom nu på ett par dagar eftersom vi varit så förkylda. De blev glada och han sken som solen! Ammat Leon och gjort oss iordning innan vi mös lite. Har pratat i nästan 1 timme med min farbror i telefon också! :)
Gör: Bloggar och dricker apelsinjuice.
Planer: Ta det lugnt, har lite olästa tidningar som väntar på mig! Johan skulle köpa med lunch idag så jag slipper tänka på det! :) Ikväll blir det några eko-chips och lugnt i soffan, vi ska upp relativt tidigt imorgon.
Bästa: Att vi mår mycket bättre nu!
I behov av förändring: Någon som har ett hus över till oss? ;)
Leon : Somnade nyss i babysittern och jag har inte hjärta att väcka honom så han får vara kvar. Han halvligger med en snuttefilt som han dragit över ansiktet. Söten!
Väder: Mulet men ändå ljust ute idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0