Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Alldeles överlycklig!
Gjort: Morgon-myst med mina tre favoritpojkar!
Gör: Bloggar och äter frukost, kollar bloggmailen och svarar på den.
Planer: En lugn och skön hemmadag! Ett par promenader ska vi hinna med men annars blir det lugna gatan.
Bästa: Gårdagen!
I behov av förändring: Ingenting, hoppas alla våra önskningar går i uppfyllelse nu bara!
Leon : Sover i princip hela nätterna, inatt vaknade han en gång vid 4-tiden och hade ont i magen. Lättade på lite gaser och hittade nappen så på 2 min. sov han igen. Vaknade 05.50! Underbart!
Väder: Det snöar jättemycket ute, härligt!


Kommentarer
Postat av: anna hugo

Hej! Jag har fått trubbel med min mobil, siffrorna 2,5 och 0 slutar fungera ibland och som läget är nu måste den nog lämnas in. Men annars är allt bara fint! Sista dagen på VFU i morgon så vi borde kunna ses rätt så snart, kanske om nån vecka då borde väl alla baciller vara borta från mig?



Jag blev väldigt glad över ditt sms igår och håller tummarna :)



Jag mäter armbandet och så får jag helt enkelt ringa och berätta måtten!



KRAM till er!

2009-02-26 @ 18:24:00
Postat av: Susanne

Härligt!! Vad mysigt ni har det!

Hinner inte hålla mig uppdaterad som förut, har gått upp på heltid i mitt "riktiga" jobb. Men tänkte att det kunde vara roligt för dig kanske att titta på tävlingen där vinsten är saker från ekobutiken Gröna Grodan. Det är Mia som har den: http://woodland.blogg.se/2009/february/tavlingsdags.html#comment



Kram!!

2009-02-26 @ 22:19:49
URL: http://ekofamiljen.blogg.se/
Postat av: Cecilia Karlsson

Det har kanske inte något med ekologiskt att göra egentligen, men jag har en fråga till dig (eller någon läsare som kanske vet) gällande oäkta skinnhandskar. Har länge velat ha ett par feminina skinnhandskar, men "vegetariska" som inte har äkta skinn. Någon som vet var man kan hitta det? Jag har letat runt på varenda butik i Karlstad utan lyckat resultat idag...:(

2009-02-26 @ 23:18:51
Postat av: Malin Harju

anna hugo: Oj då, din stackare! Ja, det låter bra! Ring då du känner dig bacillfri så ska vi lätt ses! :D



Hälsa J!



Kramalin



Susanne: Tack för tipset, rara du! Känns det bra att jobba heltid igen?



Må så gott!



Kramalin

2009-02-28 @ 07:34:31
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0