It's eco allright!

Med anledning av tidigare debatt här på bloggen om karragenan så vill jag bara tipsa om att det är Milko som har karragenan i sin eko-grädde (kan det vara för att de har lång hållbarhet på sin?), inte Arla. Ska maila Kvantum och be de ta in Arla's sortiment (kanske hjälper det om man pushar på lite?) eftersom vi än så länge handlar där. Vet inte vart kosan bär då vi hittar hus, kanske blir vi Coop-frälsta då? :)

Arla's eko-grädde står i alla fall i vår kyl och senare idag ska vi kurera oss med eko-semlor! Kommer garanterat att göra susen!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag undrar en sak. har du varit blodgivare? :)



ha det bra!

2009-02-03 @ 18:00:45
URL: http://electricityscape.webblogg.se/
Postat av: Malin Harju

Linda: Jepp, jag har varit både blod- och plasmagivare i många år. Fick sedan en dipp i blodvärdet (inte pga av att jag är vegetarian) och då fick jag inte fortsätta mer.

2009-02-04 @ 11:08:19
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0