Utkast-funktionen

Gillar verkligen att blogg.se har en utkast-funktion där man kan spara inlägg man vill publicera senare. Nu för tiden bloggar jag aldrig då Leon är vaken eftersom jag tycker att han förtjänar min fulla uppmärksamhet så då gäller det att kunna blogga snabbt ibland och då är det toppen att ha inlägg på lut.

Dessutom har jag bestämt mig för att inte blogga på helgerna, fast det kommer inte ni att märka av. Jag kommer att förbereda de inlägg som ska postas då (förutom Dagens eko och Dagens tacksamhet, men de går så fort att skriva) och bara publicera dem under helgen. Vill inte sitta vid datorn en massa då vi är lediga tillsammans! :)

Kommentarer
Postat av: hippihäxan

Jag har också upptäckt den där funktionen i mitt bloggprogram. Nu är jag inte lika flitig som du, men vissa kvällar (eller mornar) är man mer kreativ än andra. Så då kan man ju spara inlägg till en torftigare dag. smart...

Det finns ju så mycket annat som är viktigare än att sitta framför datorn!

2009-02-19 @ 20:58:16
URL: http://emeliem.wordpress.com
Postat av: Johanna

Låter som ett bra upplägg! Jag känner att jag alltför ofta har ett barn på höften och försöker göra något på datorn....inte bra för någon.

2009-02-19 @ 23:32:50
URL: http://www.bellio.se/blog
Postat av: Malin Harju

hippihäxan: Ja, det stämmer så bra! Och dessutom så har man brist på fantasi vissa dagar!



Johanna: Nej, man känner sig rätt kluven då!

2009-02-20 @ 08:29:31
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0