Dagens eko

Dagens eko;

Känsla:
Glädje och förväntan!
Gjort: Har morgonmyst med lillfamiljen! Leon sov i ett sträck från strax före 01 till 05.40 imorse, åt och somnade sedan om till 09 så jag känner mig extremt nöjd och utvilad! Har svarat på alla fina kommentarer också, nu fungerade det!
Gör: Bloggar och ser på Johan som målar tennfigurer!
Planer: Minsta möjliga idag! Vi ska mysa och göra egen pizza (Johan blev ju snuvad på den förra helgen eftersom han var borta) och se den sista LOTR-filmen; Sagan om konungens återkomst!
Bästa: Att ett nytt, underbart år ligger framför våra fötter!
I behov av förändring: Absolut ingenting!
Leon : Blir tvättad av pappa och får ombyte från pyjamas (ja, han har också myst runt i den) till några eko-plagg. Är hungrig så jag ska göra mig redo! ;)
Väder: Strålande sol och - 10 grader. Väldigt blåsigt, men vad gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0