OnsDagens tacksamhet

Internet är fantastiskt på många sätt och vis! T.ex så kan jag med hjälp av det blogga, vilket jag tycker är otroligt givande och fantastiskt roligt. Men det kan också öppna andra dörrar, ibland rätt oväntade.

För ca. 1 år sedan lärde jag känna N genom att jag hittade till hennes lilla krypin på Familjeliv. Vi har endast träffats ett par gånger ännu (något vi lovat att ändra på nu i vår) men hon har redan kommit att bli en vän jag varken skulle kunna eller vilja vara utan!

I "bloggosfären" har Öviksbon Erika och jag funnit varandra och hon har varit en ovärderlig hjälp då det gäller designen här på Ekoblogg, något jag är hennes varmt tacksam över. Ikväll kommer hon och hälsar på och det ska bli så spännande att träffa henne för första gången!

Tack för er!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Ja internet har verkligen visat sig vara en guldgruva för mig! Och du är en av de bästa skatterna! Kram!

2009-01-23 @ 13:57:48
Postat av: Malin Harju

Nadia: Tack, tack, tack! Du är så himla snäll!



Kramalin

2009-01-24 @ 11:19:06
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0