Vinnaren av shakti-ringen!

Ber om ursäkt att jag glömt detta, får väl skylla på amnings-förvirring eller så! :S Tack snälla Olelsi som påminde mig!

Vinnaren av shakti-ringen från Grön Gåva är Cecilia som vill bli mer spontan. Tillsammans med sina vänner ska hon försöka att det kommande året hitta på mer spontana saker de inte kanske skulle göra annars. Stort grattis!

Maila den adress dit du vill ha ringen senast onsdag (annars utses en ny vinnare) så förmedlar jag vidare den till Grön Gåva.

Och till alla er andra som tävlade och inte vann; på onsdag är det dags för en ny tävling där priset också är riktigt bra!!! :D

Ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med tävlingar! Får ta och vara med i nästa om jag vill ha priset :)

2009-01-11 @ 16:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0