TorsDagens tacksamhet

Jag är otroligt tacksam över att jag upptäckt Paulo Coelho för just nu går varje ledig minut som inte Leon är vaken åt till att läsa, läsa och åter läsa. Jag älskar den insikt jag kommer till genom att läsa de vackra ord han satt på pränt och nu är Johan på väg att läsa första boken "Pilgrimsresan" medan jag nyss avslutat "Alkemisten" som är den allra bästa bok jag någonsin läst och är på väg in i boken om Brida's liv.

Underbart då böcker bara griper tag i en på det viset!


Kommentarer
Postat av: Vera

Hej. Jag kan rekommendera Paulo Coelho´s "Vid floden Piedra satte jag mig ned och grät". Den fick mig andlös. Tack för din blogg - jag läser den kontinuerligt.

2009-07-05 @ 11:57:04
URL: http://metrobloggen.se/ekodrottningen
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Vera: Jag har köpt alla som han givit ut på svenska på pocket så nu avverkar jag dem en efter en. Allt med honom hittills har tagit andan ur mig, fattar inte hur karln gör!



Tack själv - vad roligt att höra! :)

2009-07-06 @ 08:59:29
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0