Det här är ett så bra tips! Vill

-ed1aa7f2d83a9a96142397cc9654a94.png

Det här är ett så bra tips! Vill man ha vagnen nära sig men kanske själv är i solen så är detta smidiga solskydd kanon! Enkelt att sätta upp, lätt att ta med och praktiskt förpackad. Eftersom det inte har något golv är det bra att på t.ex. gräset eller stranden då barnen inte hindras i sin lek men ändå får skydd från den starka och farliga solen. Nu har jag Leon nära mig medan jag river och sliter i rabatten och sitter han upp i vagnen har han stenkoll på vad jag gör! :) Tror jag betalade 249 :- för det på OneTex (www.onetex.se).


Kommentarer
Postat av: lisa

så smart :)

2009-06-24 @ 00:22:01
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0