Flitiga myror måste äta!

Idag är det fullspäckat schema (som alla andra dagar här hemma) men det är bara trevligt! :) På dagen ska en all-servicekille vi känner fixa en massa saker åt oss; montera skorstenskåpor, lappa taket lite, fästa en vindflöjel och en åskledare bl.a. Till lunch tänkte jag bjuda honom på morots- och fetapaj.

En av mina superhärliga kollegor ska komma cyklandes från sin sommarstuga idag och till denna säkerligen varma uppenbarelse tänkte jag servera en kall, isande god jordgubbssmoothie.

Ikväll kommer A-S och R på besök och det ska bli kalas-kul! Tänkte bjuda på lite snitzlar, Halloumi och squashtagliatelle. Efterrätt blir rabarberpaj och eko-vaniljglass!

Härligt med fina vänner (och arbetande karlar!) som vill hälsa på!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hinner du ut från köket en sån här dag? ;-) (Jag kommer gärna på ENJO-party i oktober!)

2009-06-30 @ 11:22:20
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Lisa: Härligt! Jag mailar framöver och skulle vi ses i veckan kan vi ta det då! Dock börjar veckan bli rätt full den med...Isåfall får du ha det innestående ett tag till! :)



Kramalin

2009-07-01 @ 09:26:23
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0