Lycka är att sent en stilla lörd

0-67ca4640e389f08ec0a403e9e48c16fc.png

Lycka är att sent en stilla lördagsnatt fortfarande känna sig pigg för att underbaraste sonen än en gång låtit oss sova en 10-timmarsnatt medan han själv sov 14 (!!!) timmar natten till idag! Johan målar taket i vårt sovrum (med vattenbaserad Svanen-märkt färg) och jag har en gigantisk, hel-ekologisk kladdkaka i ugnen i väntan på morgondagens alla gäster. Förberedde Leon's frukostgröt i järngrytan på järnspisen medan gässen kacklande flög över sjön. Ute är alldeles tyst och stilla, den klara kvällshimlen bådar gott för en fin dag i morgon och sjön ligger spegelblank utan en krusning. En röd Volvo är den enda bil som kört förbi på den 1,5 timme som gått sedan jag gick ner i köket. Jag önskar inget mer än allt det underbara jag har nu. TACK! Och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter helt fantastiskt! :)

2009-06-07 @ 01:07:14
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Ni verkar ha ha hittat hem om man säger så underbart :)





ha det vackrast

2009-06-07 @ 15:38:58
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0