Påhittig eko-mamma nyttjar innovat

0-114f87c761b9e877f56c9622d69b836a.png

Påhittig eko-mamma nyttjar innovativ produkt! :) I min bil (miljöbilen) har jag satt solskydd både till baksätet och bagaget så att både Leon och Lotus ska slippa störande sol. I Johans bil finns dock inga och idag behövde vi den eftersom grindstolparna ska få plats och jag har en hundbur monterad i mitt bagageutrymme. Kom på att Leons Kurtis Baby Peace borde gå att nyttja, och ja; det blev hur bra som helst! Vände motivet inåt så att Leon skulle kunna kika på det. Ringen till vänster (om man tittar på motivsidan) och den mittersta fäste jag i handtaget som finns ovanför dörren på de flesta bilar, inget problem då ringarna är så mjuka och medgörliga utan att för den skull tappa stabiliteten, och lät den högra ringen hänga fritt. Det högra bandet knöt jag fast med en enkel knut i fästet där bältet sitter i bilen. Nu täcker Kurtis Baby Peace hela den del av rutan som annars blottat Leon för solen och skänker nu skugga! Underbart med saker som kan användas till fler än en sak, snacka om miljötänk! :D


Kommentarer
Postat av: Anna Johanna

Vad kul att du upptäckt ännu en användning för din Baby Peace : ) Den hade vi inte själva tänkt på ännu!

Soliga Hälsningar /Anna Johanna på Kurtis

2009-06-26 @ 20:30:22
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Anna Johanna: Den är underbar på alla sätt och vis, tack snälla!!!

2009-06-29 @ 08:47:29
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0