Prins Leon - en Grodprins?

None

Gällande den fina Grodansjalen som Leon fick igår så tror jag att jag fått kläm på hur jag ska bära honom. Än så länge så är det endast att bära mage mot mage som känns aktuellt så jag lånade en av hans nallar och testade igår! Jag är så pass liten att jag kan vira tillbaka banden på ryggen och knyta där och det kändes väldigt bekvämt!

Här kan man läsa mer om hur man knyter sjalen/bärselen på olika sätt; på rygg, på mage eller höften!

Denna sjal/bärsele kommer alltså från Gröna Grodan och Susanne där som sytt den! Det går alldeles utmärkt att beställa av henne och man har stor möjlighet att påverka valet av färger själv. Förutom dessa tjusiga skapelser satsar Susanne även stort på bambu-kläder, helt rätt i tiden med andra ord!

Tack snälla än en gång! Jag kommer såklart med regelbundna uppdateringar framöver!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kom ihåg att du får låna sjal och testa det också ifall du vill. Har fyra sjalar av tre olika sorter. Men funderar på att sälja två, så hör av dig om du har lust att klämma på alla. Kram!

2009-06-12 @ 12:34:37
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0