Sancho

Jag har fått nys om ett kosttillskott som är alldeles nytt för mig men jag har lärt mig nu att det funnits länge, länge.

 Bild lånad härifrån.

Sancho är en ren naturprodukt som har sitt ursprung från Nepal och Himalayas sluttningar. Folket där har länge använt Sancho för att öka välbefinnandet rent allmänt i samband med förkylningar eller allmän trötthet.

Det är unik blandning eteriska oljor med koncentrerade örter vilket ger en kraftfull produkt. Sancho kan både drickas utspädd eller inhaleras genom att man för in en droppe i näsan på fingret. Produkten verkar då lenande och luftvägsvidgande. Kroppen kommer att stärkas och Sancho kan användas varje dag eller vid tillfällen då kroppen kan behöva en extra boost, t.ex. vid analkande förkylningar.

 Bild lånad härifrån.

Priset ligger kring ca. 189 :- och Sancho kan bland annat beställas från Helt naturligt.

Ett trevligt tillägg är att då man använder Sancho hjälper man barnen i Nepal eftersom 5 :- per såld förpackning går till välgörenhet på plats!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gu så spännande. Låter verkligen som något för min sambo!

2009-06-12 @ 12:37:42
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com/
Postat av: John Apse

Nepals regering borde se till att barnen har det de behöver istället för att förlita sig på välgörenhet.

Skänk inga pengar alls till välgörenhet då det är skadligt för samhället.

2009-06-12 @ 20:50:59
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Lisa: Ja, jag tror det kan vara något! :)

2009-06-15 @ 06:31:53
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0