Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Känner mig lite social idag så det känns trevligt att jag får té-besök en sväng i eftermiddag!
Gjort: Beställt en del födelsedagspresenter (nej R, din var redan köpt; jag lovar! ;) ) och lite saker till kommande stork-nedsläpp framöver! Har även myst med gose-Leon och skickat en del bloggmail.
Gör: Bloggar och kokar natursuttar i storleken från 6 månader för att se om Leon vill ha dem.
Planer: Äta frukost snart, ta en promenad, ge Leon ytterligare en smakportion (vi måste öva varje dag för att vänja honom) och sedan softa med A-S i eftermiddag. Ikväll ska jag handla lite saker till Leon på Babyproffsen då vi har presentkort där; hörselskydd (bra då vi ska till fjälls som skydd mot grannarnas skoterbuller) och en resesäng står på agendan.
Bästa: Att även denna vecka är fylld med en massa kul!
Leon : Hos mamma och J igår busade han så vi skrattade så att tårarna rann! Han är det charmigaste som finns!
Väder: Mulet och med snö analkande i luften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0