Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Vår-rusig i kroppen!
Gjort: Plockat lite här hemma och kokat ägg. Skrattade så jag vek mig åt Leon då han busade en massa, han kan han den killen! :D 
Gör: Dricker grönt eko-té med äppel och fläder som mamma och J gav oss igår, äter äggmacka på dinkeltunnbröd och bloggar lite.
Planer: På förmiddagen ska jag tvätta och städa lite och sedan ge Leon ytterligare en smakportion. Efter lunch ska jag på löne- och utvecklingssamtal med min chef! Ikväll blir det mixikansk majssoppa med mozarella-quesadillas, lite popcorn och Herr Settman och co. i "Så ska det låta". 
Bästa: Att det är helg idag!
Leon : Somnade vid 20-tiden igår och vaknade 05:30 imorse. Han är så himla duktig, stor-pojken våran! Vägde igår 6660 gr. och var 61 cm. lång! Snacka om att växa så det knakar. Han har nu spräckt prematur-kurvan och är på väg in på normalkurvan, endast 5 månader gammal. Vi är så stolta!
Väder: Mulet, grått, halt och trist. Dessutom blåser det som bara den så idag blir vi faktiskt inne och ruggar lite!


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack så mycket själv för att jag fick komma och hälsa på dig igår, du är verkligen en underbar person och Leon är så söt. Lotus med trots överfallet igår ;o)



Jag kan vara lite "blyg" vid nya bekantskaper och jag antar att jag är lite skrajsen samtidigt för att de jag gillar inte ska tycka att jag är något vidare, men det jobbar jag med =)



Det är så spännande med husköpet och jag är så imponerad över hur ni drar till er det ni vill ha med the secret-tänket. Jag har lite svårt för just det. Mindre saker har gått bra men de större sakerna går det lite sämre med. Men det handlar ju bara om att få in rätt sorts tänk så det jobbar jag på.



Hoppas att lönene-utvecklingssamtalet gick bra idag!



Kram!



2009-03-20 @ 18:44:36
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Men gud så rar du är! Tack snälla! Tycker du är alldeles fantastisk och jag hoppas du förstår det?



Du får se till att umgås mer med mig så ska jag gnugga av mig lite The Secret-vibbar på dig! ;)



Samtalet gick bra, över förväntan, men det var konstigt att vara tillbaka på jobbet!



Många kramar!

2009-03-21 @ 08:27:45
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack tillbaka!



Du är bäst =)



Kramen!

2009-03-21 @ 17:31:55
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Massa kramar!

2009-03-22 @ 08:28:01
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0