Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Ofattbart lycklig och tacksam!
Gjort: Busat med männen i mitt liv och bara varit tacksamma tillsammans! ♥
Gör: Äter en eko-frukost och läser lite bloggar medan jag postar inlägg själv.
Planer: Hämta en tårta som mäklaren bjuder på som ska smaskas på imorgon i goda vänners lag. Har även tänkt bjuda Leon på potatis idag med samt att ett plaskande bad ska hinnas med! Ikväll ska alla tummar korsas och knipas för fröken af Ugglas' skull! :D
Bästa: Vi har inte på något sätt smält husköpet ännu så det kommer nog att toppa listan länge!
I behov av förändring: Fortfarande ingentin!
Leon : Har somnat nu. Han är så duktig, lägger man honom i sängen även om han inte "sagt till" att han är trött så somnar han ganska snart. Jag ska iväg lite idag så jag skulle vilja att han gick att styra lite med tanke på amning och det har hittills fungerat!
Väder: Världen har inte vaknat ännu med det kommer nog att bli en vacker dag idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0