Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Lycklig och tillfreds!
Gjort: Hunnit med att ge Leon mat och mysa med männen i mitt liv, klippt Johan och trimmat hans skägg. Vi har även badat Leon och ätit frukost så man kan lugnt säga att vi varit effektiva!
Gör: Bloggar, läser bloggar och dricker té!
Planer: Idag blir den en lååång promenad i solen. Leon ska introduceras morotspuré som smakportion idag och ikväll ska vi faktiskt se Robinson-premiären. Fler som ska det?
Bästa: Att Johan är hemma i 2 dagar med oss!
Leon : Blev rädd för hårtrimmern då jag klippte Johan. Han har aldrig varit rädd för ljud tidigare. Man märker att han kan bli lite små-blyg då han träffar folk nu samt att han alltid ska ha stenkoll på vart jag är. Sitter han hos någon annan så släpper han inte mig med blicken. Är väl inne i någon fas nu.
Väder: Efter att det regnat hela natten har jättemycket snö smält! Nu är det klarblå himmel, strålande sol och redan 13 grader varmt i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0